Hoppa till innehåll

Köp Och Sälj - Feedback

Gäst InTech

Rekommendera inlägg

Gäst InTech

nej det får jag nog inte.

Tänk om aircondition hade rätt, nej.

Det är omöjliga saker. Det finns risk för spammare, Men att jämnföra att få en metroit på huvudet och spammare. är bara värdelöst.

Och som sagt, jag kommer iaf inte köpa något härifrån

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aircondition är våran räddare.

Det är sant , händer det så händer det.

Men Admin , en fråga.

OM nu tex Intech skulle bli lurad på pengar får han ersättning från sidan..?

Nej varför skulle han få det? Han har ju inte gjort någon "affär" med Fuska.se utan med någon annan. Köp och sälj fungerar här precis som på blocket fast med skillnaden att det är gratis att lägga upp annonser (trådar) här.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om någon lurar dig är det väl ditt problem, man måste vara jäkligt klantig om man ska bli lurad.

Det finns skickliga personer som kan lura en.

Jag har själv aldrig blivit det, men då har "jag" bara gjort det några få gånger.

Jag tycker det räcker med blocket. Du kanske vill göra sidan "större och seriösare". Men det är bättre med bara guider och tävlingar & turneringar.

Jag tror inte köp o sälj kommer bli någon hit.

kan ju finnas spammare som bara skriver i det forumet, och säger "nej, jag har redan sålt det"

Och jag köper aldrig av de som är under min ålder.

För det första så spelar det väl ingen roll om forumet finns, stör det verkligen så mycket? De är till för de som vill köpa/sälja. För det andra så finns det en väldigt bra funktion som heter Anmäl. Ser ni spam så anmäl det så kommer vi moderatorer ta hand om det, så spam i Köp/sälj bör inte vara ett problem.

Fast det kanske skulle vara en klistrad tråd i det forumet där det står lite tips och information om hur man gör. Till exempel att fuska inte är ansvariga om man blir lurad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...