HaSsE93 Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Hej, jag håller på att instrallera Gears of War till datorn just nu och jag har lite problem för det stanner hela tiden på samma plats. Jag har titta på skivan, inga repor. eftersom jag beställde spelet nytt. Det står decompressing files... och inget mer händer. fel.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Kan du inte ladda upp i jpeg? Jag tror inte någon lägger ner tid på att ladda ner det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 23 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 (redigerat) Kan du inte ladda upp i jpeg? Jag tror inte någon lägger ner tid på att ladda ner det.. Men lol det tar en sekund att ladda bilden... Fast det är löst nu alltså problemet. Redigerat 23 Juli 2008 av HaSsE93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Kan du inte ladda upp i jpeg? Jag tror inte någon lägger ner tid på att ladda ner det.. Men lol det tar en sekund att ladda bilden... Inte för mig , har bonde-internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Den stannar väl för att din dator är för kass. Kolla på System Requirements.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Den stannar väl för att din dator är för kass. Kolla på System Requirements.. Jag sitter i stugan på ett 3G internet som inte är det bästa. Den bärbara datorn är ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 23 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 (redigerat) Den stannar väl för att din dator är för kass. Kolla på System Requirements.. Min dator kass? Nej... hadde värre delar i datorn när jag instrallera det förut. fast har fått ett nytt problem. går inte att patcha upp. Har patchat den första patchen och den andra. Det finns bara två men det kommer fotfarande upp om jag vill patcha 2:an.. Redigerat 23 Juli 2008 av HaSsE93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 http://www.vistax64.com/vista-games/115112...nt-install.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.