Sidney Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Jag köpte mitt PS3 på webhallen och tre spel igår och sen köpte jag en TV från Elgiganten. Du borde ha väntat tills första september då Playstaton 3 slim kommer ut. Aldrig, tycker Slim ser för jävlig ut om jag ska vara ärlig. Den riktiga är mycket snyggare. Håller med. PS3 Slim är så jäkla matt. Fast jag har ju hellre ett 250 GB Slim en ett 80 GB vanligt. Eller så kan du köpa en SATA 2,5 hårddisk och sätta in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Köpte mitt på MediaMarkt faktiskt. Verkar vara ganska bra med Discshop faktiskt. Deras leverans är också hygligt snabbt. Man får leveransen dagen efter. ^.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Jag köpte mitt PS3 på webhallen och tre spel igår och sen köpte jag en TV från Elgiganten. Du borde ha väntat tills första september då Playstaton 3 slim kommer ut. Aldrig, tycker Slim ser för jävlig ut om jag ska vara ärlig. Den riktiga är mycket snyggare. Håller med. PS3 Slim är så jäkla matt. Fast jag har ju hellre ett 250 GB Slim en ett 80 GB vanligt. Eller så kan du köpa en SATA 2,5 hårddisk och sätta in. För att det är så viktigt att konsolen är snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 (redigerat) Jag köpte mitt PS3 på webhallen och tre spel igår och sen köpte jag en TV från Elgiganten. Du borde ha väntat tills första september då Playstaton 3 slim kommer ut. Aldrig, tycker Slim ser för jävlig ut om jag ska vara ärlig. Den riktiga är mycket snyggare. Håller med. PS3 Slim är så jäkla matt. Fast jag har ju hellre ett 250 GB Slim en ett 80 GB vanligt. Nice bump Aja, lika bra att jag frågar när jag redan är här: funkar vilken HDMI kabel som helst till mitt PS3? Redigerat 20 Januari 2010 av Prototype Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 JaCoolt, ger alla samma bildkvalite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 JaCoolt, ger alla samma bildkvalite? Ja, det som gör vissa dyrare är bara kvalite & längd på kabeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 knappast att de kom samma dag -.-?Om man lägger ca 2+ spel m.mSå lägger de allt i en box... Jag beställde Cs:s och Gta iv i samma varukassa på internet(webhallen) och fick båda 2 i en papperskartong i brevlådan :) Fan va glad jag vart att jag inte fick nån avi och var tvungen att sticka till ica Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 (redigerat) Ja Coolt, ger alla samma bildkvalite? Ja, det som gör vissa dyrare är bara kvalite & längd på kabeln Så http://www.webhallen.com/prod.php?id=93315 funkar precis lika bra som http://www.webhallen.com/prod.php?id=72071 ? Ska köpa en sen isåfall Redigerat 21 Januari 2010 av Prototype Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Jag köpte mitt på Game! Bytte in mitt och min brorsas Wii med en inbyteskampanj där man skulle byta in 2 spel och få köpa en PS3 80 GB för 1999 kronor! Vi betalde den summan genom att byta in resten av våra spel (11 till). Vi köpte 1 kontroll till och en laddare till där och då blev priset 678 kronor! Sen gick vi till Gamestop och där köpte jag mitt första spel, Skate 2 och min brorsa köpte LBP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnakeEye Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 COol :P Jag funderar på att köpa en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Ja Coolt, ger alla samma bildkvalite? Ja, det som gör vissa dyrare är bara kvalite & längd på kabeln Så http://www.webhallen.com/prod.php?id=93315 funkar precis lika bra som http://www.webhallen.com/prod.php?id=72071 ? Ska köpa en sen isåfall Lite sent svar men, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.