Melvin Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Alltså jag har ett problem, Varje gång jag har startat datorn och kommer in i Windows ni vet till skrivbordet och det där så kommer en error ruta upp och kommer inte riktigt ihåg vad som står men det är nånting med att den inte kan hitta Run Dll grejs och ibland så när jag har börjat med nånting och det har gått ett tag så kommer en annan grej upp det är dock inget felmeddelande utan det står bara att Windows Värd Process har slutat att fungera och Måste Avslutas Snälla nån HJÄLP MEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Kan du screenshotta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melvin Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 (redigerat) Så här ser det Ut Redigerat 25 Juli 2008 av Melvin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Sök upp filen och Deleta den. Det gjorde jag med en fil , sedan fungerade allt perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Sök upp filen och Deleta den. Det gjorde jag med en fil , sedan fungerade allt perfekt Eller motsatsen? Ladda hem filen och återställ den, kan vara att den infekterats och antivirusprogrammet raderat hela filen då den inte gått att reparera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melvin Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Men vart kan jag ladda hem den då? för den hittar den inte iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 (redigerat) Filen är typ en trojan jag hittade det här på nätet! Sök igenom din dator efter virus eller annat för denna fil är inte en windows fil! Någon typ av malware tror jag! http://www.prevx.com/filenames/11128755572...YVUKEE.DLL.html What we know about YAYVUKEE.DLL The filename YAYVUKEE.DLL was first seen on May 19 2008 in SPAIN. It has also been seen in the following geographical regions of the Prevx community: The UNITED STATES on May 19 2008 The filename YAYVUKEE.DLL refers to a dynamic link library. It has file size of 318,848 bytes. The filename is associated with the malware group Trojan.Vundo. This file has no vendor, product or version information specified in the file header. YAYVUKEE.DLL can also use the following file name: 59951638.SVD Virus, Spyware & Malware Center Goggle sökning på namnet här! http://www.google.com/search?q=yayvUKeE.dl...amp;rlz=1I7DASE Redigerat 26 Juli 2008 av ADRIAN_93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Jag tror jag har samma fel på min data med . Ska kolla upp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melvin Skrivet 27 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Man måste ju ha License key för Prevx om den ska ta bort dom infekterade filerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melvin Skrivet 27 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Sååå......Någon Som har nått förslag.....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Vundo trojan, du har otur grabben xD ladda ner "spyhunter 3" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 (redigerat) Varför vill ni ha hem den då det är ett virus? oO "The filename is associated with the malware group Trojan.Vundo." Redigerat 27 Juli 2008 av Rezex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.