Hoppa till innehåll

Bästa Snabbmats Kedjan


Jolt
 Dela

  

135 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 106
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Max har de godaste hamburgare jag smakat, helt klart bäst.

 

Burger King har för torra hamburgare, ändå tvåa.

 

McDonalds har bara slemmiga, äckliga degbitar med en sjukt hemsk dressing och kött som saknar smak helt enkelt. Helt enkelt har de ingen bra mat, inte nyttigt, inte gott.

 

/agree

Max's dressing som de har på nästan alla burgare är underbar. Smakar friskt och "nyttigt".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

KFC är aldrig fel, men trots det min favorit. Synd att kedjan ej går att finna i vår nation.

båten över sundet ftw

 

Det var precis så jag gjorde för att lära känna Col.Sanders, förutsatt att jag använde mig av ett tåg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

av dem ställen som finns i närheten av jag bor måste jag säga: mcdonalds

 

för max är...blä och burger kings hamburgare är inte alls lika goda ( man måste åka hyfsat långt för att komma till närmaste burger king om man bor här så.. )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Burger king ofc. Ricktiga hamburgare iallafall. Min familj gillar inte max så vi har inte åkt dit på typ 7 år. Och på mc donalds så e alltid hamburgaren och pomfriten för blöta, men vad kan man förvänta sig av ett ställe där det knappt krävs utbildning och styrs av en clown =/

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Burger king ofc. Ricktiga hamburgare iallafall. Min familj gillar inte max så vi har inte åkt dit på typ 7 år. Och på mc donalds så e alltid hamburgaren och pomfriten för blöta, men vad kan man förvänta sig av ett ställe där det knappt krävs utbildning och styrs av en clown =/

Haha, där skrattade jag rejält.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...