TiredRacoon Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Lägga in en "you spin me right round, baby right round" mitt i sidan.Nice *Sätter på en Vote! Amo for President sticker på tröjan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Skulle kickat InTech och bannat hans ip från sidan.. Skulle sedan Ta bort forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pally Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Jag skulle satta aldersgrans kan inte skriva med svenska bokstaver ar utomlands Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Föra in en regel så att skriver man inte ordentligt, så visas inte inlägget osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Jag fattar inte varför alla är så kåta på att man ska stava rätt ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 För att dom inte kan stava bättre själva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Vet inte :) Jag skulle nog göra en ny funktion (om jag kunde det). Eller så skulle jag göra en ny forum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Varför ta bort forumet? Logfan om du bara tycker att forumet ska dö osv varför lämnar du inte? Varför är man kvar om man bara vill forumet illa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Näe, Inte så jag menar, menade att ta bort ett forum ur Forumet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Skulle kickat InTech och bannat hans ip från sidan.. Skulle sedan Ta bort forumet. Jag skulle f*n ha tagit bort dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Näe, Inte så jag menar, menade att ta bort ett forum ur Forumet :) Det verkade inte så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Jag skulle unbannat Poison ! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg