MentalogisT Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Linus555 jag skulle kunna vara admin på forumet :) Om jag kan det så är det bara 1 problem.....När jag ska regga mig så ser jag inte domdära koderna man ska fylla i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Linus555 jag skulle kunna vara admin på forumet :) Om jag kan det så är det bara 1 problem.....När jag ska regga mig så ser jag inte domdära koderna man ska fylla i.okej:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Kul forum...........Kontakta mig när du har 150 medlemar och 60-70 är aktiva.....Då kan vi snacka affärer serrru ;) Då lovar jag att jag drar in min pappa så det forumet kan få annonser på Aftonbladet/Google osv. Och så fixar vi att ni får www.GeekForum.se eller .nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Kul forum...........Kontakta mig när du har 150 medlemar och 60-70 är aktiva.....Då kan vi snacka affärer serrru ;) Då lovar jag att jag drar in min pappa så det forumet kan få annonser på Aftonbladet/Google osv. Och så fixar vi att ni får www.GeekForum.se eller .nu Det finns redan med på Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Kul forum...........Kontakta mig när du har 150 medlemar och 60-70 är aktiva.....Då kan vi snacka affärer serrru ;) Då lovar jag att jag drar in min pappa så det forumet kan få annonser på Aftonbladet/Google osv. Och så fixar vi att ni får www.GeekForum.se eller .nu ._. Det KOSTAR, och du tror seriöst att din pappa betalar rubbet för någon främlings dåliga hemsida? Skulle då inte lita på någon som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Han komer ju ändå inte får 150 medlemar med 60-70 aktiva...så jag kan säga att jag betalar de....för han kommer ndån likxom inte få do medlemarna xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Enkelt att få reklam på google... Bara tryck på "Lägg in adress" så fyller man i lite skit sen så ska dem godkänna det. JAg gjorde ett driver forum för länge sen och la in ni kan söka på "Driver.reklam.se" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 28 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 hej igen nu ska jag öppna på en ny adress snart ska koda ett mysqL forumXD nu blir dom som klaggat på mej glada. mer info kmr senareXD ps.det kmr vara ett smf på engelska tror jagXD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Då kodar du inte. Du använder ett redan färdigkodat forum som du sedan installerar genom att lägga in en mysql databas. En nioåring klarar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 30 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 vrf kör ni med gratis forum då? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 (redigerat) vrf kör ni med gratis forum då? <_<Det gör vi inte, DU gör det- Försök att hänga med här asså. Gratisforum för all del, men säg inte att du kodat det, för det har du inte. Redigerat 30 Augusti 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.