Hoppa till innehåll

Nån Som Skulle Vilja Göra Ett Forum Med Mej?


laynus

Rekommendera inlägg

  • Svar 62
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Kul forum...........Kontakta mig när du har 150 medlemar och 60-70 är aktiva.....Då kan vi snacka affärer serrru ;)

 

Då lovar jag att jag drar in min pappa så det forumet kan få annonser på Aftonbladet/Google osv.

 

Och så fixar vi att ni får www.GeekForum.se eller .nu

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kul forum...........Kontakta mig när du har 150 medlemar och 60-70 är aktiva.....Då kan vi snacka affärer serrru ;)

 

Då lovar jag att jag drar in min pappa så det forumet kan få annonser på Aftonbladet/Google osv.

 

Och så fixar vi att ni får www.GeekForum.se eller .nu

Det finns redan med på Google.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kul forum...........Kontakta mig när du har 150 medlemar och 60-70 är aktiva.....Då kan vi snacka affärer serrru ;)

 

Då lovar jag att jag drar in min pappa så det forumet kan få annonser på Aftonbladet/Google osv.

 

Och så fixar vi att ni får www.GeekForum.se eller .nu

._.

 

Det KOSTAR, och du tror seriöst att din pappa betalar rubbet för någon främlings dåliga hemsida? Skulle då inte lita på någon som du.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Logfan

Enkelt att få reklam på google...

 

Bara tryck på "Lägg in adress" så fyller man i lite skit sen så ska dem godkänna det.

 

JAg gjorde ett driver forum för länge sen och la in ni kan söka på "Driver.reklam.se"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...