Heaz Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Jag tycker alla skulle skriva i sin presentation! Då skulle det bli roligare att kolla i en profil! Det var bara ett förslag! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 det tycker jag skulle vara bra! inte ens alla moderatorer har gjort det... konstigt, det e ju dem som e me på att fixa dem ju! åtminstone vet dem när de nya sakerna kommer ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Moderatorerna har hand om forumet! Och det är nog inte många som har märkt att det finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 nä, men jag tycker moderatorerna borde upplysa det lite bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 jag misstänkte att i slutändan skulle det bli en sån hära tråd, så att vi kunde slippa säja det till er...:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 menar du att alla komma gå in här och se det ele? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 alla e la inte sega...men jag har fyllt i min press iaf...kolla sj om du inte tror mej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 nejnej jag tror dig!!! den jag syftade på var suna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Jag tänker inte skriva når. Cookies tar för mycket plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Gör som du vill 0013 :D Själv ska man köpa så man kan skriva längre :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 jag satsar osså på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 admin har ju skickat till alla nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.