360Xbox Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Vilken borde jag köpa?? Condemned 2 Bloodshoot eller BattleField Bad Company? Condemned 2 är ju ett skittufft fightingspel/skjutar, vilket jag gillar och Bad company är ett skittufft Skjutarspel!! Men jag vet inte vilken jag borde köpa... jag har funderat på Condemned 2. Vill ha ett svar innan måndag då jag ska fara till Stockholm. Tack på förhand! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 BF:BC helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 (redigerat) BattleField Bad Company måste jag tyvärr säga. Condemned 2 är klart bättre men knappast anpassad till att spelas av en 12-åring. ( Förresten så är Condemned 2 mer av genrén skräck än shooter. ) Redigerat 26 Juli 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Måste nog hålla med Garone, Condemned är nog inget för en 12 åring. Själv har jag Bf:bc och är mycket nöjd med det, Så ta och köp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 BattleField Bad Company måste jag tyvärr säga. Condemned 2 är klart bättre men knappast anpassad till att spelas av en 12-åring. ( Förresten så är Condemned 2 mer av genrén skräck än shooter. ) men jag gillar skräckspel :P får typ spela vad jag vill... men jag tror jag ska köpa båda 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 BattleField Bad Company måste jag tyvärr säga. Condemned 2 är klart bättre men knappast anpassad till att spelas av en 12-åring. ( Förresten så är Condemned 2 mer av genrén skräck än shooter. ) men jag gillar skräckspel :P får typ spela vad jag vill... men jag tror jag ska köpa båda 2 Seriöst du är 12 år, Vilka tidigare skräckspel har du spelat ?, Köp Bf:bc, Om du köper båda går det på minst 1000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 BattleField Bad Company måste jag tyvärr säga. Condemned 2 är klart bättre men knappast anpassad till att spelas av en 12-åring. ( Förresten så är Condemned 2 mer av genrén skräck än shooter. ) men jag gillar skräckspel :P får typ spela vad jag vill... men jag tror jag ska köpa båda 2 Grejen är att det fokuserar på skräck framför action/shooter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.