Garone Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 När jag lirar spel på internet ( WoW, Age of Conan, TF2, Warcraft III som exempel. ) brukar internet stänga av sig varje minut eller så vilket leder till att jag blir disconnectad från spelet hela tiden. Om jag väntar ett tag så brukar det gå bra, men efter ungefär en timme så börjar det hända igen. Vad kan vara fel, och hur fixar jag det? ( Det är ingenting med portarna eller brandväggen, jag har kollat det. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Hmmm....... har samma prob med AoC ibland. Brukar lösa sig när man startar om internet, men annars vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Har testat det tiotals gånger. Har varit såhär i en månad nu... :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Använder du trådlöst internet? Använder du router/switch? Använder du ett integrerat nätverkskort eller ett separat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.