zkAro Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 (redigerat) Kan ni något bra tips på en hyfsat bra bärbar dator? Har kollat i tidningar å vissa sidor å så men har inte hittat nåt redigt än...Helst ska priser vara under 5000 kr. Redigerat 26 Juli 2008 av Necromancer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Vad ska du ha den till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Om du ska spela på den så tror jag inte det finns många under 5000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 27 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Vad ska du ha den till?Ska bara ha lite "lätta" spel som inte kräver så mycket men ska ändå vara ganska bra...Vill helst a Vista (hels inte Home edition). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Vad ska du ha den till?Ska bara ha lite "lätta" spel som inte kräver så mycket men ska ändå vara ganska bra...Vill helst a Vista (hels inte Home edition). Lätta spel för mig är spel som sacred, diablo, AoE, m.m men vet inte vad lätta spel för dig. Jag skrev detta för att jag letar eter samma sorts dator: bra bärbar dator som man kan spela "lätt" spel på. Eftersom det känns onödigt att göra en ny tråd för min egen del så håller jag lite koll på denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Cs, BF2, warcraft 3 är nog lätta spel för han, då går det och hitta en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 (redigerat) Cs, BF2, warcraft 3 är nog lätta spel för han, då går det och hitta en. jo det kan jag iförsig hålla med om. och nu undrar jag ifall den HÄR kan funka till detta ändamål? PS. Den kostar lite mer än 5000 men inte mycket Redigerat 28 Juli 2008 av hyldran0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 28 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Cs, BF2, warcraft 3 är nog lätta spel för han, då går det och hitta en. jo det kan jag iförsig hålla med om. och nu undrar jag ifall den HÄR kan funka till detta ändamål? PS. Den kostar lite mer än 5000 men inte mycket Den är bra! men integrated grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Inte ha integrerat grafikkort! Det är det värsta som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 (redigerat) Inte ha integrerat grafikkort! Det är det värsta som finns. Jag kan knappt någonting om datorer därför visste jag inte det. Men man kan ju köpa till något grafikkort. Tips? Redigerat 28 Juli 2008 av hyldran0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 28 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Denna datan är väl hyfsat bra? klicka på länken nedan: http://www.pccity.se/is-bin/INTERSHOP.enfi...oductTabcontent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 (redigerat) Denna datan är väl hyfsat bra? klicka på länken nedan: http://www.pccity.se/is-bin/INTERSHOP.enfi...oductTabcontent tog mig friheten och jämförde ditt och mitt förslag: HÄR kan ju även lägga till att jag hittade ett hyfsat grafikkort: HÄR Redigerat 28 Juli 2008 av hyldran0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.