Killingspree Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 hej jag undrar ifall non spelar rohan? det är gratis så ladda ner det ifall inte så kan vi spela jag heter cdracula och spelar på servern silva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Ee vad gör man på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 spelade det första dagen det blev OB. var inte särsklit imponerad :P det är väl ett vanligt fantasy mmo. http://www.playrohan.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 nej... för jag har aldrig hört talas om det. vet vad Conan är men inte Rohan... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.