Raeven Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Hur myket rank behöver man för at bli Admin!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Man kan inte bli admin med hjälp av rank. För att bli admin måste man skapa en egen sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 28 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Men kann jag itne bli admin här???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Börjar tro att du är nån som försöker vara rolig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 28 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Men hur görr jag en egen sida? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Om du frågar såna här dumma frågor ska du inte ha ngn sida >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Men hur görr jag en egen sida?www.freewebs.com skulle jag tro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 28 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 ok få man välja vad sidan ska heta för jag vill at den ska heta spelsidan.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 ok få man välja vad sidan ska heta för jag vill at den ska heta spelsidan.seDu kan ju testa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 28 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 jag har gort ett konto nu jag gör sidan den är snygg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 (redigerat) För att dettaa ska fungera måste du göra det den 10'e Augusti och börja klockan 14:32. Du ska stå i mitten (absolut mitten) av ett torg i Göteborg (spelar ingen roll vilket ifall det finns flera) sedan när klockan är rätt så ställer du dig på ett ben (det vänstra) och ropar "kuckeli ku!" ända tills klockan är 16:54. Det funkar, fast jag orkade bara göra det till 15:43 så jag blev bara moderator. Låser. För mer frågor, skicka PM. Redigerat 28 Juli 2008 av Nafrali Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg