Hoppa till innehåll

Dedicated Problem!


Ceto

Rekommendera inlägg

Hej alla jag har en dedicated server och det har aldrig vart problem och nu har jag problem det funkar inte när jag sätter igång server då står det att det e denna ip 213.114.76.17:27015 och det va det inte förr och den brukade byta ip vi har en router och dedicated server brukar inte funka så att folk kan komma in då men jag har använt väg utaget när jag startar dedicated server och skriver i consolen sv_lan då säger den "sv_lan 0" men när jag går in i spelet och skriver sv_lan då säger den "sv_lan 1" är det det eller vad är det liksom det är en clan server och jag behöver spela och det kommer ej in folk på servern så jag kan ej spela och jag skulle vara jätte tacksam ifall det skulle gå och att fixa för att jag vill verkligen spela. många i spelet säger att det inte funkar också.

 

Tack i förhand och jag hoppas verkligen att det kommer och att funka.

 

Mvh Ceto :)

 

Lycka till snälla hjälp mig ni vet problemet ! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skaffa no-ip.org om du har access till servern. Gratis m.m och ett program som uppdaterar ipt mot dnsen. Så kan dom t.ex gå in på mincoolacsserver.no-ip.org eller vad du väljer för någon annan gratisdomän. Windows är nog rekomenderat.

Redigerat av Desajn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...