Hoppa till innehåll

Hunter


Rekommendera inlägg

Hej jag har nu lvlat upp min rogue och gearat mina andra 70s och känner mig sugen att börja lvla min 64 hunter igen (var ca 2-3 månader sen sist tror jag iaf länge sen) så vad är den bästa speccen för lvling och bästa talent build på 70 för pvp, och vilket pet är bäst, jag brukar möta hunters i arenan med skorpion så var kan man skaffa en skorpion vid 60-70 ? annars kanske man måste ta en låg lvlad och lvla, men kom med tips ! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har skorpionen från shadowmoon valley, den börjar visserligen med massa resistance men det kan man unlearna hos tränaren. Den heter nått med Pincher tror jag ;) den är svart med röda prickar och är ganska stor... lycka till!

ps. om du vill veta varför många har skorpion är det för dens poison är bra mot tex druider då det blir svårare för dom att dispella viper sting.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har skorpionen från shadowmoon valley, den börjar visserligen med massa resistance men det kan man unlearna hos tränaren. Den heter nått med Pincher tror jag ;) den är svart med röda prickar och är ganska stor... lycka till!

ps. om du vill veta varför många har skorpion är det för dens poison är bra mot tex druider då det blir svårare för dom att dispella viper sting.

Skorpionerna i shadowmoon är lvl 68-69 dessutom, på så vis behöver du inte spendera flera dagar på att levla upp den.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skorpionerna i shadowmoon är lvl 68-69 dessutom, på så vis behöver du inte spendera flera dagar på att levla upp den.

Snabb fråga när vi är på det spåret ändå, ska hunters kunna tamea vilket pet som helst 1-69 så blir den instant 70 i wotlk?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska specca beast mastery om du levlar. Jag tycker det är bästa levling speccet och det är även ett bra pvp specc också.

Beast Mastery är ett 1v1 specc.

 

Även bäst i arena, med vissa undantag för drain combos och 5v5
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skorpionerna i shadowmoon är lvl 68-69 dessutom, på så vis behöver du inte spendera flera dagar på att levla upp den.

Snabb fråga när vi är på det spåret ändå, ska hunters kunna tamea vilket pet som helst 1-69 så blir den instant 70 i wotlk?

 

Den blir inte instant 70, men den blir 5 levlar under din level (eller nått sånt) såvida den inte redan är högre level

Boffaroffe: det var därför jag tama den XD

Redigerat av BloodRogue
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...