swagzter Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Skrivet 28 Juli 2008 Hejsan! När jag spelar Garry's Mod så stängs min dator av (startas om) nästan hela tiden.. När jag tillexempel går fram till en gubbe så stängs datorn av :o ... Jag skulle bli JÄTTETACKSAM om ni kunde säga hur man gör för att den INTE ska startas om hela tiden ... Mitt grafikkort är inte världens bästa, men om det funkar ibland så borde det vell funka.. hela tiden ? .. SNÄLLA HJÄÄLP! TACKSAM för snabba svar! Citera
ThaNooB Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Skrivet 28 Juli 2008 Kanske virus av nåt slag? Bäst om typ TheDarkElf eller Raptomex svarar. Citera
TiredRacoon Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Skrivet 28 Juli 2008 Skaffa en bättre dator eller dra ner på grafikinställningarna. Se ev. över fläkten så att den inte är för dammig etc. Citera
swagzter Skrivet 28 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 28 Juli 2008 Ok.. Jag är inte så hajj på spel, så hur drar man ner grafikinställningarna ? Citera
Sidney Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Skrivet 28 Juli 2008 (redigerat) Brukar oftast vara att du klickar på "Options" och sen väljer du "Graphics" och resten tror jag att du fattar själv. Redigerat 28 Juli 2008 av tyresö Citera
Garone Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Skrivet 28 Juli 2008 Brukar oftast vara att du klickar på "Options" och sen väljer du "Graphics" och resten tror jag att du fattar själv. Det heter oftast 'Video'. Citera
swagzter Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 29 Juli 2008 Asså när jag drar ner allt på Low och sedan trycker på OK så blir det "har stött på ett problem och måste avslutas" :huh: .. Asså det är sk*tirriterande att datorn startas om hela tiden ... Vad tycker ni att jag ska göra ? Alltså för att den INTE ska startas om :S ? Citera
Gäst ROBLOX Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Skrivet 29 Juli 2008 händer det bara på Gmod? om det gör det kan du typ installlera om den -_- lo Citera
Gäst wAcko Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Skrivet 29 Juli 2008 Rensa datorn på damm, köp nytt grafikkort, köp ny dator etc etc. Citera
swagzter Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 29 Juli 2008 Jodu jag har funderat på att köpa ny dator .. Men vet du vad? Det kostar pengar :o ... Isåfall blir det vell att spara i något år!.!.! Och jag har installerat om datorn för ca 1 vecka sen! Citera
Gäst wAcko Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Skrivet 29 Juli 2008 Skaffa pengar? Din dator är väl inte tillräckligt bra Citera
garkan Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Skrivet 29 Juli 2008 Kanske kan vara att datorn blir för varm och stängs av, brukar vara så i flesta moderbordern, asså så att inget blir överhettat och knäcks eller så. Ladda ner SpeedFan och se hur varm din dator är. Säg alla värmen och om dom är över 50*c så ska du enkelt gå o köpa 2 st 80mm fläktar. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.