Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hejsan!

När jag spelar Garry's Mod så stängs min dator av (startas om) nästan hela tiden.. När jag tillexempel går fram till en gubbe så stängs datorn av :o ... Jag skulle bli JÄTTETACKSAM om ni kunde säga hur man gör för att den INTE ska startas om hela tiden ... Mitt grafikkort är inte världens bästa, men om det funkar ibland så borde det vell funka.. hela tiden ? .. SNÄLLA HJÄÄLP! TACKSAM för snabba svar!

Skrivet

Asså när jag drar ner allt på Low och sedan trycker på OK så blir det "har stött på ett problem och måste avslutas" :huh: .. Asså det är sk*tirriterande att datorn startas om hela tiden ... Vad tycker ni att jag ska göra ? Alltså för att den INTE ska startas om :S ?

Gäst ROBLOX
Skrivet

händer det bara på Gmod? om det gör det kan du typ installlera om den -_- lo

Skrivet

Jodu jag har funderat på att köpa ny dator .. Men vet du vad? Det kostar pengar :o ... Isåfall blir det vell att spara i något år!.!.! Och jag har installerat om datorn för ca 1 vecka sen!

Skrivet

Kanske kan vara att datorn blir för varm och stängs av, brukar vara så i flesta moderbordern,

asså så att inget blir överhettat och knäcks eller så.

Ladda ner SpeedFan och se hur varm din dator är.

Säg alla värmen och om dom är över 50*c så ska du enkelt gå o köpa 2 st 80mm fläktar.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...