KazeN Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Hejhej. Yes, rubriken säger det mesta. Flickvännen och jag brukar kika på filmer ibland när vi träffas och nu börjar det sina på filmer som man inte redan sett innan. Ta och berätta vilka de bästa filmerna ni har sett i genrena drama, romantik och feel-good. Drama och romantik ska vara lätt att förstå vad jag menar, feel-good också iofs, men för de som inte förstår detta så är det filmer som ger en känsla av att allt är bra och liknande känslor när man sett färdigt filmen. Det är nog allt som behöver nämnas. Now tell me ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Den här filmen som var inspelad när det var Gothia cup 2 år sen? Kommer inte ihåg vad den heter men den filmen är väl sån ^^ Tror de flesta vet vilken jag menar, sorry för jag glömt namnet ;d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 "Dead man walking" är ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 "Dead man walking" är ganska bra. den suger ju xD. Visst är det med dendära som kan bota saker? `fast jag har inget tips på filmer.. men humor äger enligt mig så airplane 1 & 2. Kanske inte så bra att se med sin flickvän. men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 "Dead man walking" är ganska bra. den suger ju xD. Visst är det med dendära som kan bota saker? `fast jag har inget tips på filmer.. men humor äger enligt mig så airplane 1 & 2. Kanske inte så bra att se med sin flickvän. men ändå. Nej, det är the green mile, tror jag. Om det är nån stor svart kille som ska bli dödad och han kan typ bota människor och djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) **Nevermind** Redigerat 29 Juli 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 "Dead man walking" är ganska bra. den suger ju xD. Visst är det med dendära som kan bota saker? `fast jag har inget tips på filmer.. men humor äger enligt mig så airplane 1 & 2. Kanske inte så bra att se med sin flickvän. men ändå. Nej, det är the green mile, tror jag. Om det är nån stor svart kille som ska bli dödad och han kan typ bota människor och djur. ah, jag tänkte mig fel. Det är ju det är ju dendära filmen som dendära personen.. äch. sett den. jag gillade inte den filmen heller. så nej är mitt tips xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 "Dead man walking" är ganska bra. den suger ju xD. Visst är det med dendära som kan bota saker? `fast jag har inget tips på filmer.. men humor äger enligt mig så airplane 1 & 2. Kanske inte så bra att se med sin flickvän. men ändå. Nej, det är the green mile, tror jag. Om det är nån stor svart kille som ska bli dödad och han kan typ bota människor och djur. ah, jag tänkte mig fel. Det är ju det är ju dendära filmen som dendära personen.. äch. sett den. jag gillade inte den filmen heller. så nej är mitt tips xD D'öh.. x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Nyckeln till frihet, el The Shawshank Redemption som den heter på engelska, är väl en rätt bra drama film :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 dead man walking är väl okej, men inte riktigt så bra =P gröna milen är också hyfsad men lite för mycket övernaturliga inslag. Nyckeln till frihet är ju den bästa filmen enligt imdb så den kan vara ett alternativ. vill gärna ha fler tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Forest Gump Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.