Hoppa till innehåll

Bra Drama/romantik/feel-good Filmer


KazeN
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejhej.

 

Yes, rubriken säger det mesta. Flickvännen och jag brukar kika på filmer ibland när vi träffas och nu börjar det sina på filmer som man inte redan sett innan.

 

Ta och berätta vilka de bästa filmerna ni har sett i genrena drama, romantik och feel-good. Drama och romantik ska vara lätt att förstå vad jag menar, feel-good också iofs, men för de som inte förstår detta så är det filmer som ger en känsla av att allt är bra och liknande känslor när man sett färdigt filmen.

 

Det är nog allt som behöver nämnas. Now tell me ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

"Dead man walking" är ganska bra.

 

den suger ju xD. Visst är det med dendära som

kan bota saker?

 

 

`fast jag har inget tips på filmer.. men humor äger enligt mig så airplane 1 & 2. Kanske inte så bra att se med sin flickvän. men ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Dead man walking" är ganska bra.

 

den suger ju xD. Visst är det med dendära som

kan bota saker?

 

 

`fast jag har inget tips på filmer.. men humor äger enligt mig så airplane 1 & 2. Kanske inte så bra att se med sin flickvän. men ändå.

 

Nej, det är the green mile, tror jag. Om det är nån stor svart kille som ska bli dödad och han kan typ bota människor och djur.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

"Dead man walking" är ganska bra.

 

 

den suger ju xD. Visst är det med dendära som

kan bota saker?

 

 

`fast jag har inget tips på filmer.. men humor äger enligt mig så airplane 1 & 2. Kanske inte så bra att se med sin flickvän. men ändå.

 

Nej, det är the green mile, tror jag. Om det är nån stor svart kille som ska bli dödad och han kan typ bota människor och djur.

 

ah, jag tänkte mig fel.

Det är ju

det är ju dendära filmen som dendära personen.. äch. sett den.

jag gillade inte den filmen heller. så nej är mitt tips xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Dead man walking" är ganska bra.

 

 

den suger ju xD. Visst är det med dendära som

kan bota saker?

 

 

`fast jag har inget tips på filmer.. men humor äger enligt mig så airplane 1 & 2. Kanske inte så bra att se med sin flickvän. men ändå.

Nej, det är the green mile, tror jag. Om det är nån stor svart kille som ska bli dödad och han kan typ bota människor och djur.

 

ah, jag tänkte mig fel.

Det är ju

det är ju dendära filmen som dendära personen.. äch. sett den.

jag gillade inte den filmen heller. så nej är mitt tips xD

 

D'öh.. x)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dead man walking är väl okej, men inte riktigt så bra =P gröna milen är också hyfsad men lite för mycket övernaturliga inslag. Nyckeln till frihet är ju den bästa filmen enligt imdb så den kan vara ett alternativ. vill gärna ha fler tips.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...