KazeN Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 ja, du ska klara den tävlingen... sen ska du simma genom öppningen som du ska dyka ner till du kommer till lake hylia. simma ner och ta flaskan och visa den för kungen(brevet) och han släpper förbi dig. hämta en fisk och släpp den framför fiskguden och du kommer till jabu jabus belly. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 helt rätt.och nu över till studion :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 31 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 (redigerat) ja, du ska klara den tävlingen... sen ska du simma genom öppningen som du ska dyka ner till du kommer till lake hylia. simma ner och ta flaskan och visa den för kungen(brevet) och han släpper förbi dig. hämta en fisk och släpp den framför fiskguden och du kommer till jabu jabus belly. Kan d vara vikken fisk som helst? Och en fråga till, hur många sånna där spindlar ska man döada för att få en större plånbok? Redigerat 31 Mars 2004 av FireBall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 1 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 kan nån svara!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 ja, du ska klara den tävlingen... sen ska du simma genom öppningen som du ska dyka ner till du kommer till lake hylia. simma ner och ta flaskan och visa den för kungen(brevet) och han släpper förbi dig. hämta en fisk och släpp den framför fiskguden och du kommer till jabu jabus belly. Kan d vara vikken fisk som helst? Och en fråga till, hur många sånna där spindlar ska man döada för att få en större plånbok? Hämta en fisk i vattnet i Zora's Domain (fånga den i flaskan). Vad gäller Gold Skulltulas så får du nåt för var tionde spindel du dödat, tror jag. Så gå och kolla vid 10, 20, 30 osv. Efter 50 får du inget förrän vid 100. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 det kan vara vilken fisk som helst.. finns till höger om zora shop. 10st goldskulltulas och du får större plånbok! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 2 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 d e ju jätte svårt att hitta inne i Jabu Jabu's belly! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 nja.. det är det kortaste templet tycker jag.. säg var du fastnat så kanske vi kan hjälpa till ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 d e ju jätte svårt att hitta inne i Jabu Jabu's belly! Det är svårt för att man hoppar ner i fel hål hela tiden. Hade också problem med det i början! Man blir rätt sur, eller hur? Men vänta bara tills du kommer till Bottom of the Well. Samma sak, fast värre... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 2 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 nja.. det är det kortaste templet tycker jag.. säg var du fastnat så kanske vi kan hjälpa till Jag e på ett ställe där man ska trycka ner en sån sak, men jag e för lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 du ska hoppa på knappen när du bär zora tjejen. hoppas du har fattat att man ska göra det : Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 3 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 aha, tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg