yoZhi Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Nu har jag blivit vuxen :) Men d e bara ett problem: När man tar upp Master sword kommer Sheik, hon säger att man ska gå till Kokirio villige. Vad ska man göra där??!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 kan någon svara!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 du ska gå till kyrkogården.. ta och flytta gravstenen som finns på "översta våningen" längs till vänster.. (finns blommor framför) där är dampé som du ska jaga och sedan får du hookshot :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 okej, jag var där nere så såg jag honom men då visste jag inte att d var han så jag stack igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 okej, jag var där nere så såg jag honom men då visste jag inte att d var han så jag stack igen Du ska rejsa mot honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Du måste vara där hos honom inom 1minut och 7secunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Du ska rejsa mot honom. e han snabb? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 han e inte så snabb man ska följa efter honom! men du får inte tappa bort honom eller springa in i fel rum då kommer du till början. Men om du hinner ifatt honom så får du hookshot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 jag har Hook shot nu, men var ska man sen? till Lost woods? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 jag har Hook shot nu, men var ska man sen? till Lost woods? Ja, det ska du. Du ska ända till Sacred Forest Meadow, där du träffade Saria en gång som liten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 men d finns ju sånna där monster som har ett spjut, jag klarar bara att döda den första men dan andra går inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 men d finns ju sånna där monster som har ett spjut, jag klarar bara att döda den första men dan andra går inte :( Smyg bakom dem och skjut dem med hookshot. Den sista kan du förlama med bombchus och sen döda med svärdet eller bara springa förbi honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg