E4STMAN Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Hej hej, jag backade in med moppen i en splitt ny subauru, det vart en liten repa å en liten buckla, jag har halvförsäkring på moppen, någon som vet vad jag kan tänkas behöva betala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Hej hej, jag backade in med moppen i en splitt ny subauru, det vart en liten repa å en liten buckla, jag har halvförsäkring på moppen, någon som vet vad jag kan tänkas behöva betala?beror ju helt på vad reparationen kostar, faktorer är hur stor/allvarlig skadan är och var den repareras. kan ite särskilt mycket om försäkringar men du får ju kolla om den täcker den här sortens olyckor. alltid en självrisk också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Rätt säker på att halvförsäkring täcker det man krockar med om man krockar i något, gick på EU-körkort skola i februari Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.