Hoppa till innehåll

Uppdateringer Om Wotlk!


WASD

Rekommendera inlägg

Gäst Overkill

Nu såg jag iaf wow istället för south park :S

 

 

fast han levlar/questar I outlands

Redigerat av Overkill
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hela dalaran flyttas till northrend och i alterac blir endast en stor krater kvar.

 

vad jag förstått.

 

wotlk verkar bli så jääkla dåligt. blizz lägger bara in massa onödiga grejer och förstör lore. synd på en expansion som kunde räddat spelet ur bc-katastrofen och blivit skitbra loremässigt. >_>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hela dalaran flyttas till northrend och i alterac blir endast en stor krater kvar.

 

vad jag förstått.

 

wotlk verkar bli så jääkla dåligt. blizz lägger bara in massa onödiga grejer och förstör lore. synd på en expansion som kunde räddat spelet ur bc-katastrofen och blivit skitbra loremässigt. >_>

Var inte lore redan förstört innan TBC ens kom ut? Att belves blev spelbara och skapade en rebellion mot Kael'thas för helt korkade orsaker är Blizzards största lore miss.

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker Wotlk verkar bli helt okej, några saker jag inte gillar än sålänge dock är:

*Systemet med att vara raid ska ha ett 10-man och ett 25-mans läge.

Anledningen till att jag inte gillar det är att det kommer kännas fett segt att köra igenom samma skit i större och mindre skala, det som de lyckades så bra med i tBC - att ha Karazhan och Zul'Aman och sen 25-manna raids tycker jag de förstör här.

*Allt tjat om rerolla DK

Seriöst, det är ännu bara en class.

Att slopa sin gamla char för att levla upp en DK är troligtvis det dummaste du kan göra.

Varför?

Jo, för det blir kul för dig när du dingar 80 och du ska hitta raid guild eller arena team och det bara är massa Death knights som spammar trade channeln och letar efter guild.

så GL att hitta något..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mm håller delvis med jag menar inte att jag själv ska lira upp en DK så fort som jag köper WotLK.. Utan att lira upp sina gamla char är väl det som faktist lockar mest än att springa runt i Outland med 10 DK's var 4:de meter som letar grupp till Ramp..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser att flera klasser kommer få spells som typ härmar andra klasser, shaman kommer på polymorph: frog i 30 sec (som kallas Hex) och mages kan få Vanish om man speccar arcane :) (tar bort fading timen på invisibility)

 

var några mer klasser som typ fick andras abilitys men kommer inte ihåg..

 

min arcane pvp spec föresten: http://wotlk.wowhead.com/?talent=of0ifzrMqIbRizhofVf0oM

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
×
  • Skapa ny...