Thunder Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Jag har virus vad gör detta? W32.Kwbot.Worm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 vi ringde en docktor när vår dator hade virus, skåjade bara vi ringde någon sårts mekaniker. ;) fast jag grät nästan när datorn gick sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 27 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Var det det viruset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Har du inget antivirus programm? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Om du inte har ett så måste du köpa ett. Det finns nog på OnOff lr någon annan databutik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Om du inte har ett så måste du köpa ett. Det finns nog på OnOff lr någon annan databutik! Det finns ju gratis att ladda ner, men dom är inte lika bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 27 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Jag har men datan kan inte ta bort det bara fånga det och vänta tills den kan eller vad man kan säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Då får du skicka in den på lagning! Det är mitt råd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Har du uppdaterat antivirus proggrammet?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 27 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Många gånger! Okej har gort det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Om det inte funkar då så har jag ingen aning om vad du ska göra :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Då får du väl skicka in det för reperation! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.