Gäst little_eye Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) Hej nu vill jag ha kritik på mitt forum... jag vet att jag inte gjort forumet själv men ni kan joina iaf.. :) Hoppas ni blir medlemar och trivs ^^ HallonSaft.se.nu Redigerat 29 Juli 2008 av little_eye Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweoggy Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) Hej nu vill jag ha kritik på mitt forum... jag vet att jag inte gjort forumet själv men ni kan joina iaf.. :) Hoppas ni blir medlemar och trivs ^^ HallonSaft.se.nu Byt gärna stil/style på forumet, färgen skär i mina ögon :( Redigerat 29 Juli 2008 av Sweoggy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Designen är sjukt ful, det är för mycket av färgen. Dessutom, väldigt aktivt må jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 (redigerat) Ärligt talat var det 100ggr snyggare än standard phpBB3 standard. Fast lite dåliga regler... 1# Följ reglerna Följs inte reglerna bli man ip bannad. Det är ganska självklart när det står det innan man går in på reglerna 2# Spamma inte Spamma inte ner forumet med onödiga trådar och svar. 3# Ingen Dubbelpostning. Skriv inte 2 inlägg inom 24h i samma tråd. - GANSKA DÅLIG REGEL... 4# Respektera mods och andra medlemmar. Ingen trakassering eller liknade på forumet. Redigerat 31 Juli 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst little_eye Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 3# Ingen Dubbelpostning. Skriv inte 2 inlägg inom 24h i samma tråd. [/u] - GANSKA DÅLIG REGEL... Ops... skrev fel menade inte 2 inlägg eftervarandra.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 varfor andrar du inte da xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Hej nu vill jag ha kritik på mitt forum... jag vet att jag inte gjort forumet själv men ni kan joina iaf.. :) Hoppas ni blir medlemar och trivs ^^ HallonSaft.se.nu Byt gärna stil/style på forumet, färgen skär i mina ögon :( Samma för mig aj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Ja färgen är inte så... bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Inget fel på färgen? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Inget fel på färgen? :PNä, förutom det faktum att man får ont i ögonen av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Inget fel på färgen? :PNä, förutom det faktum att man får ont i ögonen av den. Jag får inte ont i ögonen av den :rolleyes:Prova att flytta 1cm från skärmen eller sänk ljusstyrkan... Sen funkar inte sidan längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Det kommer inte upp någon sida i min webbläsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.