Caspian Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Jag hade tänkt bygga en ny sida eller ett nytt forum. Men jag är inte den bästa proggrameraren om man säger så. Dock seriös och det skulle varit väldigt roligt om det fanns någon person/personer som är kunniga inom HTML och liknande som kan hjälpa mig och tilsammans med mig driva en hemsida / forum. Hade varit jätte roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Det är asmånga som vill göra forum nu :P Kan du säga lite mer information om hur du vill göra osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Jag var nyss inte på ett spel jag ska sluta spela, och då slog en idé mig! Jag ska bygga ett forum, där man kan byta konto på 1 spel till ett annat. Ett exempel: Jag ska sluta med runescape och skriver en annaons i forumet, en annan spelare som har en bra gubbe på tibia har länge sökt efter ett konto på runescape och vi gör ett byte. Det skulle vara perfekt, man får skriva beskrivning osv. Ska börja jobba på detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) Hmm du jag kanske kan göra själva forumet vad ska den heta? Här är adressen till forumet jag gjorde åt dig http://bytningsforum.forumotion.net/forum.htm:) Om du inte gillar det så säg bara till mig så ändrar jag :) Redigerat 29 Juli 2008 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Lycka till Caspian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Har du tittat på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 För enkelt forum, det ska vara nåt med stil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 30 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Tack båda två, Jag tror dock jag ska fixa ett forum själv, allatså hitta en bra tjänst men det var mer medarbetare jag söker. Men mycket snäll tanke av dig Moonlamp =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 :) Men om du söker medarbetare så har du hittat en.....Ok vem är det som du har hittat? *Trum,trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrum!!* Tada ---------->Moonlamp!!!:) Moonlamp: Oh Jag? :) Vilken lycklig dag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 30 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Tack båda två, Jag tror dock jag ska fixa ett forum själv, allatså hitta en bra tjänst men det var mer medarbetare jag söker. Men mycket snäll tanke av dig Moonlamp =) LÅter kul =) skriv ett PM till mig med din msn så kan vi snacka mer då. Har väldigt mycket planer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Ok bra :9 Skickar nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jojoggarn Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Jag skulle vilja vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.