MentalogisT Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) Varför blir det såhär och kan man ändra på det? Ni ser inläggen där nere. Redigerat 29 Juli 2008 av Jacquot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Tryck på den inringade knappen och välj standard. namnlös.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Tryck på den inringade knappen och välj standard. namnlös.bmp Spara som JPEG, PNG eller GIF :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Tack så mycket :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Tryck på den inringade knappen och välj standard. namnlös.bmp Spara som JPEG, PNG eller GIF :) Varför? Tack så mycket :)Varsego Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Tryck på den inringade knappen och välj standard. namnlös.bmp Spara som JPEG, PNG eller GIF :) Varför? För om man sparar som det så kan man ha så den syns utan att man behöver ladda ner den+ att ibland har vissa segt internet och det tar lång tid för dom att ladda ner... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Tryck på den inringade knappen och välj standard. namnlös.bmp Spara som JPEG, PNG eller GIF :) Varför? För om man sparar som det så kan man ha så den syns utan att man behöver ladda ner den+ att ibland har vissa segt internet och det tar lång tid för dom att ladda ner... Ok, tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 TAr typ 10 min för mig att se en bild om någon ahr sparat som bmg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 TAr typ 10 min för mig att se en bild om någon ahr sparat som bmg.Efter 10år kanske det är dags att köpa bättre internet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 I det första inlägget i tråden finns det en knapp som hete >VAL< tryck på den och testa dig fram. Jag är för lat för att säga mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Jag har redan fått hjälp`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Och därför låser vi tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg