Trips Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 :D sverige är på 8:de plats snartnu är vi på 33 :P YEAH!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Sverige har inte lika mycket engagemang som tex Hungary och Japan. Där sänds det reklam om cliclickclick.com :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 asså jag gillar ej den där sidan:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Jag har klickat en del, med autoclicker :P dom har ett autoclicker-skydd men jag lyckades överlista det, jag är för övrigt as snabb på att klicka så när jag gör mitt bästa så slutar den räkna eftersom den tror att jag är en auto clicker :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 det gör den för alla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.