E4STMAN Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Hej min småpojkar, jag har lite problem med min elgitarr, när jag lirar så försvinner ljudet och kommer tillbaka efter ett tag sen så försvinner ljudet å kommer tillbaka hela tiden, det är inget fel på förstärkaren, jag har testat den mot keyboarden, plz help. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Kan det vara nå fel på muttern på gitarren där man stoppar in sladden? Den kanske är lite lös, i sånna falla hade min kompis samma problem(fast hans ramlade av efter ett tag.) här om veckan och han åkte till närmaste gitarr affär i stan och frågade om dom kunde laga det och det gick bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Kan det vara nå fel på muttern på gitarren där man stoppar in sladden? Den kanske är lite lös, i sånna falla hade min kompis samma problem(fast hans ramlade av efter ett tag.) här om veckan och han åkte till närmaste gitarr affär i stan och frågade om dom kunde laga det och det gick bra.Jag skruvade av den å kollade på den, den såg bra ut, så jag ska lämna in den på gitarraffären där jag köpte den innan jag rundar till skruvarna för mycket :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Åk till affären där du köpte den. Så fixar dem nog den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Använde du samma kabel till förstärkaren när du testade den i keyboarden? Kan ju vara fel på kabeln helt enkelt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 glapp in sladden? det va så på min.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Det är glapp, utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Jag hade samma problem, då var det glapp i mick-switchen. Jag lämnade in den och en vecka senare var det fixat. Vad har du för gitarr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Kan vara glapp, sedan kan något kanske ha hänt med pickupsen så de glappar. Kolla så att sladden till förstärkaren inte är skadad och att den sitter i ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.