Maenster Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Såg The Dark Knight idag Den var sjukt bra , jag rekommenderar den till alla Trailern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Sett filmtips tråden? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Mhm, seriöst, så sjukt j*vla bra den va! Ledge var grym som Jokern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Mhm, seriöst, så sjukt j*vla bra den va! Ledge var grym som Jokern!Drygt att han tog livet av sig när den var klar =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 VAd är det för ålders gräns på den? 12? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 VAd är det för ålders gräns på den? 12?15 år. Filmen är förbaskat bra, en stark femma av fem möjliga. Fruktansvärt bra film. Och ja, Heath jorde en jävligt bra insats, men jag är så j*vla trött på dessa "Heath var grym som Jokern", "Ledger ska ha Oscar", "Heath är bäst". Som jag sa, han var jävligt bra, men Aaron Eckhart var minst lika bra som Harvey Dent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 VAd är det för ålders gräns på den? 12?15 år. Filmen är förbaskat bra, en stark femma av fem möjliga. Fruktansvärt bra film. Och ja, Heath jorde en jävligt bra insats, men jag är så j*vla trött på dessa "Heath var grym som Jokern", "Ledger ska ha Oscar", "Heath är bäst". Som jag sa, han var jävligt bra, men Aaron Eckhart var minst lika bra som Harvey Dent. Hur kom du in på den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 VAd är det för ålders gräns på den? 12? 15 år. Filmen är förbaskat bra, en stark femma av fem möjliga. Fruktansvärt bra film. Och ja, Heath jorde en jävligt bra insats, men jag är så j*vla trött på dessa "Heath var grym som Jokern", "Ledger ska ha Oscar", "Heath är bäst". Som jag sa, han var jävligt bra, men Aaron Eckhart var minst lika bra som Harvey Dent. Hur kom du in på den då? Gå in på en biograf / ladda ner skiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Den sög otroligt mycket. Det var en massa fel i filmen, jag tror att aftonbladet skrev det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 VAd är det för ålders gräns på den? 12? 15 år. Filmen är förbaskat bra, en stark femma av fem möjliga. Fruktansvärt bra film. Och ja, Heath jorde en jävligt bra insats, men jag är så j*vla trött på dessa "Heath var grym som Jokern", "Ledger ska ha Oscar", "Heath är bäst". Som jag sa, han var jävligt bra, men Aaron Eckhart var minst lika bra som Harvey Dent. Hur kom du in på den då? Gå in på en biograf / ladda ner skiten? Han var 13 år så han måste ha laddat ner den i sånna fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Filmen hade tydligen 21 fel och den nya Indiana Jones filmen haft 65 fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 VAd är det för ålders gräns på den? 12? 15 år. Filmen är förbaskat bra, en stark femma av fem möjliga. Fruktansvärt bra film. Och ja, Heath jorde en jävligt bra insats, men jag är så j*vla trött på dessa "Heath var grym som Jokern", "Ledger ska ha Oscar", "Heath är bäst". Som jag sa, han var jävligt bra, men Aaron Eckhart var minst lika bra som Harvey Dent. Hur kom du in på den då? Gå in på en biograf / ladda ner skiten? Han var 13 år så han måste ha laddat ner den i sånna fall. Kära du, han kanske gick med sin morsa eller farsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.