Ryssfemma Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Händer att jag sover 4 timmar varje dag i typ en vecka när jag har vänt på dygnet. Jag vaknar kanske 4 på dagen, är uppe till kl 8 på kvällen och lägger mig, vaknar två, är uppe till tio nästa dag, vaknar fyra osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Får man inte massa sjukdomar om man sover för lite under en så lång tid? :o Han lär ju sabba mer än vad han vinner på det om han ska gå runt tröttgrinig hela dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Får man inte massa sjukdomar om man sover för lite under en så lång tid? :o Han lär ju sabba mer än vad han vinner på det om han ska gå runt tröttgrinig hela dagarna. Japp, iallafall enligt en hel del studier som gjorts då folk anpassat sig till och sova lite.Riskerna ökade med typ 17%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Får man inte massa sjukdomar om man sover för lite under en så lång tid? :o Han lär ju sabba mer än vad han vinner på det om han ska gå runt tröttgrinig hela dagarna. Japp, iallafall enligt en hel del studier som gjorts då folk anpassat sig till och sova lite.Riskerna ökade med typ 17%. Notera att vi då snackar om monophasisk sömn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Kan ingen förstå det här? Det är skillnad mellan att sova 2,5 timmar i sträck och sen vara uppe resten av dagen! Med Polyphasic så går man och sover 30 minuter var tredje timma eller något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.