GaaraOfSand Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 hur kan man köra typ live lr hur man ska säga med wii?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Om du vill ansluta din Wii till internet så finns det en guide: http://www.fuska.se/forum/Nintendo_Wii_Int...ide-t94045.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 30 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 okej tack så mkt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Nintendo Wi-Fi heter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 31 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 okej :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 va f*n är nintendo live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 va f*n är nintendo live?GaaraOfSand trodde att Nintendo Wi-Fi Connection hette så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Vet att jag har frågat i någon annan tråd också men jag undrar om det finns någon webläsar för wii så man kan surfa på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Vet att jag har frågat i någon annan tråd också men jag undrar om det finns någon webläsar för wii så man kan surfa på internet? Skulle va nice ;) men jag tror inte det eller så står det det i insruktion boken <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Vet att jag har frågat i någon annan tråd också men jag undrar om det finns någon webläsar för wii så man kan surfa på internet? Skulle va nice ;) men jag tror inte det eller så står det det i insruktion boken <_< Jag har för mig att man kan köpa det där man köper spel till virtual console för typ 500points^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Köpa.. Det borde f*n vara gratis. Men jag ska faktiskt kolla upp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Köpa.. Det borde f*n vara gratis. Men jag ska faktiskt kolla upp detDet var gratis fram till juli 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.