Bplay Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Så dåligt. Jag menar, man surfar gratis och bäst på sni dator. Jag tänkte bara som en liten bonus på wiit, men knappast att jag betalar för att få göra det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Så dåligt. Jag menar, man surfar gratis och bäst på sni dator. Jag tänkte bara som en liten bonus på wiit, men knappast att jag betalar för att få göra det då.DEt blir ca 50:- för att använda webläsaren hur länge man vill (på Wiit). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Vad ska man egentligen ha det till om man har en dator som är mycket bättre att använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Hade varit kul om det var gratis att använda, annars nejtack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.