Gäst Logfan Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Rubriken! Det ska kanske bli en svensk Slipknot f*n sida.. MEn isåfall behöver jag en medhjälpare (Som gillar SLIPKNOT!) Men jag evt ändå inte om jag vill göra det.. Någon som kan några förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Varför börjar alla göra hemsidor? Iaf, det finns jättemånga som kan sånt här men kanske inte gillar Slipknot. Bara så du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Jag har bästämmt mig för en Slipknot sida nu, och har börjat på den. KAn kanske klara av utan en medhjälpare (dock så komemr den bli lite noobigare) Men om det är någon som är intresserad av att jobba med mig och gillar slipknot så säg nåt i tråden elelr skicka PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 du ska ju inte göra en hemsida när du inte vill, bara för att göra en. då brukar de bli kassa och ingen bryr sig om det och sidan blir oaktiv eller dålig (se på .nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lalja Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 (redigerat) Jag har bästämmt mig för en Slipknot sida nu, och har börjat på den. KAn kanske klara av utan en medhjälpare (dock så komemr den bli lite noobigare) Men om det är någon som är intresserad av att jobba med mig och gillar slipknot så säg nåt i tråden elelr skicka PM! Den kan handla om dig själv eller nåt du gillar! Lite gammal tråd!EDIT: Men, du har ju dom rätta priviligierna att göra sådant, med tanke på ditt medlemsnummer! 77777 :D Redigerat 6 September 2008 av lalja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Sluta skräpa ner mitt internet! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Sidan ska handla om Lamb of god. Lås tråden nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 nyss var det slipknot.. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CountRealDude Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Ingen, då menar jag knappt ingen kommer att ta initiativet att gå in på din hemsida om du skaffar något som Freewebbs eller något annat. Om du däremot lär dig hur man kodar och köper ett webbhotell/domän kan du faktiskt lyckas! Sen får du bestämma dig också, för du kan ju inte bara komma och säga ''Detta är en (namn)'' nästa dag ''Detta är nu (namn)'' Och får man fråga dina kunskaper i ex. HTML? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Kan det mesta om HTML, men mer kan jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Varför börjar alla göra hemsidor?De tycker det är roligt. Det är iallafall vad jag tycker. DDet är det jag sysselsätter mig med hela dagarna. Varför kommer du ingenstans då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Vet du inte vad du ska göra för hemsida så GÖR INGEN DÅ. Varför göra hemsidor för skapandets skull om man nu ska gå och klaga på forum över att man inte kommer på vad den ska handla om. Vill du bara göra hemsidor så gör några om fågelskit- Grejen att posta här är ju ett tydligt rop efter uppmärksamhet i form av "Titta på mig jag kan göra freewebshemsidor och hemsidor i notepad!!!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.