Hoppa till innehåll

Bulbasar, Charmander, Squirtle?

Sidney

Rekommendera inlägg

• Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Han har rätt, det skulle vara najs om man kunde få de klassiska starters i andra världen på silver/gold/crystal. Som ni alla vet kommer man till samma värld som ash, då kunde väl prof.oak erbjudit de 3 klassiska starters. Men tyvärr går det inte ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom är "Starters" sånna går aldrig att fånga! :P

Man kan få de i Yellow (där Pikachu är starter). Och så kan man få Pikachu i alla spel.

men Pikachu gills inte som en starter..

Ok, men man kan ändå få Bulbasaur, Charmander och Squirtle på Yellow.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OK. Tycker det är tråkigt att man inte kan f¨ånga de på Guld/Silver. De känns enda som de mest klassiska Pokémon.

man kan få EN av dem när man har fyllt jotho pokédexen sen går du till prof.elm/oak

Han har rätt, det skulle vara najs om man kunde få de klassiska starters i andra världen på silver/gold/crystal. Som ni alla vet kommer man till samma värld som ash, då kunde väl prof.oak erbjudit de 3 klassiska starters. Men tyvärr går det inte ;)
jo det går om du fyller jotho pokédexen så får du en av dem
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Se alla antar jag. Men det där är gammalt, jag tror inte att det funkar. Det står ju på serebii, finns ingen chans man kan få en av de klassiska starters på varken guld, silver eller crystal. Hur som helst, det är värt ett försök.

min kompis hade silver och han sa detta till mej så det är troligen sant

Genom att fylla pokedexen, menar du att man behöver fånga alla eller bara behöver se alla?

det gäller att fånga alla

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om man fångar alla, vad ska man då ha starterserna till? så fusket stämmer antagligen, dessutom måste man i så fall ha celebi vilket inte går såvida man inte: byter till sig den, har de japanska versionen, använder game shark.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man måste fånnga alla i Johtodex... Inte Nationaldex...

Du borde nog kolla in serebii själv... :bah:

ok, jag vet att serebii är asbra, men det betyder inte att jag kan hela sidan utantill. dessutom är det enklare att få bulbasaur och gänget än att få celebi, som behövs för att fylla johtodex?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...