DjLudde Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Celebi är inte med i Johtodex... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Celebi är inte med i Johtodex...Jo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Om man har Pokémon Stadium 2 till Nintendo 64, 2st Nitendo 64 Transfer Pak och både gul och silver så kan man byta över utan ett till Gameboy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Celebi är inte med i Johtodex...vilket dex hör den till i så fall? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Klart att den finns på Johtodex -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 kolla själva... t.ex så hör inte deoxys och jirachi till hoendex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 kolla själva... t.ex så hör inte deoxys och jirachi till hoendex länk? och fortfarande, vilket dex tillhör den då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 celebi tillhör johto och deoxys och jirachi tillhör hoenn, och mew tillhör kanto. är alla glada nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Vad dumt, det där med vilken pokedex dem tillhör är som att kunna sitt eget namn. Lättast av allt. Kudden, onödigt o komma hit och förvirra folk med ditt missuppfattande uppfattningar om pokedex och vilka som tillhör vart. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 celebi tillhör johto och deoxys och jirachi tillhör hoenn, och mew tillhör kanto. är alla glada nu?japp, jag är glad! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 neeeeeee... på emerald när man ska fylla hoen dex så är jirachi och deoxys inte med... har någon fått en event pokemon någon gång? t.ex darkrai, om ni då kollar sinnoh dex så är inte den med... jag har electivire och magmortar på diamond som jag fick från mitt PBR, dem är inte med i sinnoh dex men där emot kan man se dem i national dex... erkänn att ni har fel... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jirachi och Deoxys ÄR i Hoenndex, fast man behöver inte de för att fylla dexet (som med Manaphy). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg