DjLudde Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jirachi och Deoxys ÄR i Hoenndex, fast man behöver inte de för att fylla dexet (som med Manaphy). Läs rästen :o har någon fått en event pokemon någon gång? t.ex darkrai, om ni då kollar sinnoh dex så är inte den med...jag har electivire och magmortar på diamond som jag fick från mitt PBR, dem är inte med i sinnoh dex men där emot kan man se dem i national dex... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 (redigerat) Tekniskt sett är de inte Sinnoh-Pokémonar, så därför är de inte i Sinnoh-dexet. EDIT: Dessutom förstår jag inte vart du vill komma med det här... Redigerat 12 Augusti 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 inte jag heller :D jag ger mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Du har svårt att fatta grejen med pokedex, jirachi och deoxys är event pokemon därför finns det inga tomma platser för dem. Som juice skrev, man måste inte ha de för att fylla pokedexen, jirachi och deoxys är bara bonus pokemon man får på event. Om du skaffar en av deoxys lr jirachi hamnar de i pokedexen, got damn de har sitt nummer 385 och 386. Det gäller dem andra event pokemon oxå. Förresten så behöver man egentligen inte få de från event utan direkt i spelet fast det gäller bara japanska versioner, USA och Europa har tagit ut de bästa pokemon karaktärerna från sina spel. Jag kan tänka mig att du kommer fortfarande gnälla om deoxys och jirachi inte tillhör hoen dex men det gör dem, inse fakta. PS: Jag har själv Deoxys ( deoxys ö finns med på kartan ) och jirachi ( äkta ) samt darkrai, manaphy och shaymin. Och alla har sina platser i pokedexen där de tillhör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 urkäkta, men jag pallar inte bråka för då stängs bara forumet så jag har redan gett mig... FRED! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Haha visst, mannen. Ngn som har testat att fylla pokedexen på G/S/C? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Haha visst, mannen. Ngn som har testat att fylla pokedexen på G/S/C?håller på, har 15 stycken kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 jag försöker fylla dexet på diamond, det är rätt trist, finns så j*vla många pokemonar... btw kuddmannen gå tillbaka till sandlådan och bygg sandslott, du kan inget om pokemon... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 sorry men jag e inte precis pokemon galen... inte för att det är något fel med att va det men det är inte precis mitt största intresse... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Då ska man inte låtsas heller, men aja släpp det här ämnet nu. Vilka är kvar Dave? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 (redigerat) Då ska man inte låtsas heller, men aja släpp det här ämnet nu. Vilka är kvar Dave? Gligar - kan byta över från Crystal qwilfish - får kolla på serebii heracross - får kolla på serebii magcargo - utveckla slugma remoraid - får kolla på serebii octillery - utveckla remoraid mantine - kan byta över från crystal houndour - kan byta över från crystal houndoom - utveckla houndour porygon 2 - utveckla porygon blissey - utveckla chansey rakiu - fånga entei - fånga suicune - fånga celebi - kommer antagligen aldrig få Redigerat 15 Augusti 2008 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Har du sett någon av hundarna förut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg