Hoppa till innehåll

Bulbasar, Charmander, Squirtle?

Sidney

Rekommendera inlägg

Jirachi och Deoxys ÄR i Hoenndex, fast man behöver inte de för att fylla dexet (som med Manaphy).

Läs rästen :o

har någon fått en event pokemon någon gång? t.ex darkrai, om ni då kollar sinnoh dex så är inte den med...

jag har electivire och magmortar på diamond som jag fick från mitt PBR, dem är inte med i sinnoh dex men där emot kan man se dem i national dex...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du har svårt att fatta grejen med pokedex, jirachi och deoxys är event pokemon därför finns det inga tomma platser för dem. Som juice skrev, man måste inte ha de för att fylla pokedexen, jirachi och deoxys är bara bonus pokemon man får på event. Om du skaffar en av deoxys lr jirachi hamnar de i pokedexen, got damn de har sitt nummer 385 och 386. Det gäller dem andra event pokemon oxå. Förresten så behöver man egentligen inte få de från event utan direkt i spelet fast det gäller bara japanska versioner, USA och Europa har tagit ut de bästa pokemon karaktärerna från sina spel. Jag kan tänka mig att du kommer fortfarande gnälla om deoxys och jirachi inte tillhör hoen dex men det gör dem, inse fakta.

PS: Jag har själv Deoxys ( deoxys ö finns med på kartan ) och jirachi ( äkta ) samt darkrai, manaphy och shaymin. Och alla har sina platser i pokedexen där de tillhör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då ska man inte låtsas heller, men aja släpp det här ämnet nu. Vilka är kvar Dave?

Gligar - kan byta över från Crystal

qwilfish - får kolla på serebii

heracross - får kolla på serebii

magcargo - utveckla slugma

remoraid - får kolla på serebii

octillery - utveckla remoraid

mantine - kan byta över från crystal

houndour - kan byta över från crystal

houndoom - utveckla houndour

porygon 2 - utveckla porygon

blissey - utveckla chansey

rakiu - fånga