Gäst Zakakiro Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 (redigerat) Faan va bra det var! lätt den bästa konserten de nånsin har gjort! vilka fler var där och vad tycker ni om den? Redigerat 31 Juli 2008 av Zakakiro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Man kunde alltid önska att man var där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Jupp, var där. Stog längst fram i gröten. Troligtvis det bästa man någonsin får se live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMDETVARMAGISKTMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM Faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Min farsa va på det, min morsa va på stadium, jag såg dom förra året, men jag gillar dom inte längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Min kompis var där. Han tyckte dom var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Jag känner ett antal som var där men jag orkade inte hänga med plus att jag gillar dem inte så värst mycket. Men dagen innan konserten så hade vi typ Iron Maiden fest och satt och kollade igenom lite på varenda live dvd dem har släppt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Jag fick gå om jag ville men gillar knappt deras musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.