garkan Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 (redigerat) Japp, nu har jag startat en clan och behöver skillade spelare. Dvs medel-high är obligatoriskt(*) Vi kör bara randommaps som de_dust2 och de_train. Medlemmar måste vara in minst 4-6 timmar inne i msn eller annat. Just nu är vi bara 2 personer för clanen är helt ny startad. Så här måste din application se ut. Fält med (*) är obligatoriska. Nick*: Namn: Ålder/kön*: Ventrilo*: Headset*: Spelat*: Skills*: Fav_bana: Fav_vapen: Klaner: Kan bidra med*: Kunskaper i design/programmering*: Skype: Msn*: Spelar spel: Redigerat 31 Juli 2008 av garkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Skickat PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Hm, mitt headset är trasigt, och jag har inte ventrilo. Och dom båda är obligatoriskt, kan man göra undantag med headset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 6 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Det är obligatoriskt att veta.. Man måste inte ha.. men jag måste veta det. Skriv bara nej? Men clanen är inte uppe längre pga köp av wow :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Det är obligatoriskt att veta.. Man måste inte ha.. men jag måste veta det. Skriv bara nej? Men clanen är inte uppe längre pga köp av wow :D Ursäkta? Så finns inte klanen längre eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Nae han slutade med cs och började med wow. sad :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 7 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Ni kan köra på den + har inte slutat, spelar bara inte så ofta. Ska sitta o lana om nåra dagar så jag sitter nog och lirar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Jag vet inte riktigt, orkar dessutom inte vara någon leader för att jag är ganska upptagen nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Nick*: Luxaxix Spray & Pray (Luxaxix) Namn: Ålder/kön*: 14/Kille Ventrilo*: Vad är det? Headset*: Högtalare eller inget Spelat*: Några veckor/någon månad Skills*: Ganska dålig, brukar vinna rätt stort mot normal botar... Kan spraya. Fav_bana: Hmm... De_dust - CT Fav_vapen: m4a1/ak47, awp, deagle Klaner: Kan bidra med*: Döda? Kunskaper i design/programmering*: Kan ps Skype: Msn*: [email protected] Spelar spel: Runescape och cs. Lol, nu ser jag hur dålig jag egentligen är... :P Antar att jag får söka en sämre clan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Nick*: Luxaxix Spray & Pray (Luxaxix)Namn: Ålder/kön*: 14/Kille Ventrilo*: Vad är det? Headset*: Högtalare eller inget Spelat*: Några veckor/någon månad Skills*: Ganska dålig, brukar vinna rätt stort mot normal botar... Kan spraya. Fav_bana: Hmm... De_dust - CT Fav_vapen: m4a1/ak47, awp, deagle Klaner: Kan bidra med*: Döda? Kunskaper i design/programmering*: Kan ps Skype: Msn*: [email protected] Spelar spel: Runescape och cs. Lol, nu ser jag hur dålig jag egentligen är... :P Antar att jag får söka en sämre clan... högtalare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Nick*: Luxaxix Spray & Pray (Luxaxix) Namn: Ålder/kön*: 14/Kille Ventrilo*: Vad är det? Headset*: Högtalare eller inget Spelat*: Några veckor/någon månad Skills*: Ganska dålig, brukar vinna rätt stort mot normal botar... Kan spraya. Fav_bana: Hmm... De_dust - CT Fav_vapen: m4a1/ak47, awp, deagle Klaner: Kan bidra med*: Döda? Kunskaper i design/programmering*: Kan ps Skype: Msn*: [email protected] Spelar spel: Runescape och cs. Lol, nu ser jag hur dålig jag egentligen är... :P Antar att jag får söka en sämre clan... högtalare :P Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.