Apex Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Har 6 achivements kvar behöver hjälp med att klara campaign på legendary. Rezex15 är gamertag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Du vet att jag hjälper dig :) men jag kan inte just nu för jag har lite annat för mig. Men senar om du har tid... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Jag e på, gamertag Dezen Jr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Jag e på, gamertag Dezen Jr.Adda mig gamertag emaxe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 (redigerat) gjort EDIT: Om det blir ngn nästa gång kanske vi bör jobba på kommunikationen? :P Va lite svårt att spela när man inte kunde snacka. Redigerat 31 Juli 2008 av Dezen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 31 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 gjort EDIT: Om det blir ngn nästa gång kanske vi bör jobba på kommunikationen? :P Va lite svårt att spela när man inte kunde snacka. Så sant :P köpte ny mic ikväll :D Råkade sätta mig på min gamla -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Själv har man inte riktigt förståt hur man använder skiten :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 gjort EDIT: Om det blir ngn nästa gång kanske vi bör jobba på kommunikationen? :P Va lite svårt att spela när man inte kunde snacka. Så sant :P köpte ny mic ikväll :D Råkade sätta mig på min gamla -.-' Jaa, jag har en mic men vet inte vart den e -.- Fast jag letar upp den. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 1 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Själv har man inte riktigt förståt hur man använder skiten :PDå får du väll lära dig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Care to explain? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 1 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Care to explain? :PMin funkar så fort jag pratar i den oO :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Care to explain? :PMin funkar så fort jag pratar i den oO :P . Haha, trådlös? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg