Apex Skrivet 2 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Inte jag :P sätter min i dosan sedan funkar den :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Inte jag :P sätter min i dosan sedan funkar den :DTufft juh ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 så det blir som när man snackar över msn? ingen Push to talk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 2 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Tror inte man behöver trycka på någon knapp oO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Illa, då kan man ju inte spela och sjunga samtidigt :( :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 2 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 (redigerat) Haha klart man kan :P Man får be dom andra använda öronproppar xD Redigerat 2 Augusti 2008 av Rezex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Mjoo, fast då blir det problem när man ska säga ngt viktigt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 2 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Mjoo, fast då blir det problem när man ska säga ngt viktigt ;)Hmm ja sant. Då får du sjunga det du skulle säga högt som f*n. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Eller så skiter man i sjungandet =) Btw, msn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Eller så skiter man i sjungandet =) Btw, msn?Ju du kan sjunga och spela samtidigt. Det finns en knapp som gör att den andra inte hör när du pratar :) Alltså du stänger av den. Tur va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 f*n vad nice :D men vilken knapp är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 3 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Eller så skiter man i sjungandet =) Btw, msn?[email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg