Hoppa till innehåll

Death Knight


Rekommendera inlägg

Jag e dyslecktiker vilcket kan räknas som ett handicap, tjäns det bättre nu?

 

Jag ska vänta med att bli DK (death knight) för att kunna se alla nackdelar.

 

Lich king kommer ha en egen grupp där man kan börja som necromanser (om jag förstog det rätt) och jag undrar om man kan börja som en lich också.

 

Om det e nått svårt med det här så får du väll ta och googla eller annvända wikipedia.

nej, du kan inte bli Necromancer, bara Death Knight.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag e dyslecktiker vilcket kan räknas som ett handicap, tjäns det bättre nu?

 

Jag ska vänta med att bli DK (death knight) för att kunna se alla nackdelar.

 

Lich king kommer ha en egen grupp där man kan börja som necromanser (om jag förstog det rätt) och jag undrar om man kan börja som en lich också.

 

Om det e nått svårt med det här så får du väll ta och googla eller annvända wikipedia.

Hmm, tror nog det är du som får ta och studera wikipedia / googla lite mer, med tanke på att DK är den enda nya classen som kommer i Wotlk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har spelat BETAN nu och har fått lite info ang. DK.

Du börjar i Ebon Hold som är platsen där alla DK's börjar. Du får din första quest av Arthas fast han heter Lich king då.

Du börjar en liten quest chain genom att snacka med bossar från Naxx. Du får en mount som heter Deathcharger. Alla raser kan vara DK. Dom 3 specarna är Blood, Frost och Unholy. Enligt mig så är Unholy mera PVP dps. Frost är tanking och Blood är DPS troligen PvE. Istället för mana/rage/energy har DK's Runic power tror ja det hette. Det fungerar som rage. Dom har också 2 st blood runor, unholy runor och frost runor. Som fungerar som mana då. Jag skulle säga att DK's är som att slänga ihop en blandning av mage, warlock och warrior. Vad jag vet ang "Knights of the Ebon hold" som är reputationen som du börjar med, så är dessa dom DK's som vänt sig mot Arthas och börjat starta ett nytt samhälle med deras ledare, Highlord Morgaine.. En av dom 4 horse men i Naxxramas. I din questline så kommer du vända dig emot Lich king. Har inte mkt info om det dessvärre. Spelar bara på betan just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...