Gäst wAcko Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Bluerogue, keft. Jag ska göra en Gnome Female, med rosa hår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Bluerogue, keft. Jag ska göra en Gnome Female, med rosa hår. same :) och vem bryr sig om "oh noe, jag ska inte ta en DK, då har man ju dött, duuuuh..." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Death Knight verkar ju inte vara så överskattat när man ser på gameplay verkar vara tvärt om, dom kommer isf ha stor fördel mot ranged / casters eftersom dom har Deaths Grip och kan dra till sig magen när han har blinkat osv, Massa olika lifesteal och bland annat Oblitierate vilket är den bästa burst spellen vad jag vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Ja men deathknight måste väl ha seperata battlegrounds? de är för OP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Bluerogue : Jag läste det senaste numret. Jag vill ha en Tauren eller Orc. Eller om jag måste välja ally. Night Elf eller Draenie. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Human death knight, känns mer "riktigt" än vissa andra raser. Syftar framförallt på att Arthas var human innan han blev Lich king/death knight. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Human och Undead är mer "riktiga" som du säger. Som jag har sagt. Tauren ska jag nog ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Human och Undead är mer "riktiga" som du säger. Som jag har sagt. Tauren ska jag nog ha. Death knights tjänar ju Lich King, vilken undeads har varit slavar för i äldre tider. :P Låter lite osannolikt, men jag instämmer på att undeads "känns" mer verkliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 (redigerat) Alla raser med Paladins borde kunna vara Death Knights, imo. Redigerat 2 Augusti 2008 av Garone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeWho Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Death Knight verkar ju inte vara så överskattat när man ser på gameplay verkar vara tvärt om, dom kommer isf ha stor fördel mot ranged / casters eftersom dom har Deaths Grip och kan dra till sig magen när han har blinkat osv, Massa olika lifesteal och bland annat Oblitierate vilket är den bästa burst spellen vad jag vet Hur kan gameplay avgöra om en klass är överskattad eller inte? ._. Alla raser med Paladins borde kunna vara Death Knights, imo.Plus undead då de är döda humans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Alla raser med Paladins borde kunna vara Death Knights, imo.Plus undead då de är döda humans. Jag tror faktiskt inte dem blir op och om dem blir op så öär blizzard ändå nerfa sönder dem tillslut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Ursäkta mig, Men jag har en fråga.. Death Knight...DK kommer de va en class alltså kan man bli death knight som level 1 alltså man gör den som en mage osv....om inte hur får man en Dk ^^? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg