Gäst ztrial Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Skrivet 1 Augusti 2008 hej jag ska nämligen försöka att få fire cape men jag undrar vilken mat som är best att ha där vart får jag tag i lila banbeas eller vad det heter det är mat som bara tar en plats i bagen.man kan ha typ 200 av den maten och den tar bara en plats. så vet någon vart jag får tag i det??? :D :D om ni undrar vad jag heter på rs så heter jag rulle9512 jag är lvl 90 i cb.
GnagarN Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Skrivet 1 Augusti 2008 hej jag ska nämligen försöka att få fire cape men jag undrar vilken mat som är best att ha där vart får jag tag i lila banbeas eller vad det heter det är mat som bara tar en plats i bagen.man kan ha typ 200 av den maten och den tar bara en plats. så vet någon vart jag får tag i det??? :D :D om ni undrar vad jag heter på rs så heter jag rulle9512 jag är lvl 90 i cb. Purple Sweeties eller vad dom heter? Men bästa maten kan du väl checka någon cooking guide? :P Du vet väl att du måste hålla ut i mer än en timme.. Gl med det if ;)
Viruz256 Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Skrivet 1 Augusti 2008 Sara brews(4) är bra för dom hela 15 var gång(dvs 60 samanlagt) och massa prayer pots till Toktz-ket-jad(heter han väll?). Du ska oxå holy/unholy ammy eller fury, för du behöver nått som ger prayer. Typ 5-8 Sara brews och resten prayer pot(4), då han dödar dig på högst 2 slag. Om du har hög range ska du ranga han men fortfarande massa pots då han attakerar med alla 3 atk stilerna(2 om du andvänder safe spot med range), annars är torags armor med dragon boots, barrow gloves(tror jag dom heter), holy/unholy ammy/ fury, helm of Neitiznot, ett bra vapen typ whip och så fall en bra sköld, som dragon fire eller rune defender Hoppas det hjälpte
Rekommendera inlägg