Hoppa till innehåll

Runescape


Gäst ztrial
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst ztrial

hej jag ska nämligen försöka att få fire cape men jag undrar vilken mat som är best att ha där

vart får jag tag i lila banbeas eller vad det heter det är mat som bara tar en plats i bagen.man kan ha typ 200 av den maten och den tar bara en plats. så vet någon vart jag får tag i det??? :D :D

 

 

om ni undrar vad jag heter på rs så heter jag rulle9512 jag är lvl 90 i cb.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej jag ska nämligen försöka att få fire cape men jag undrar vilken mat som är best att ha där

vart får jag tag i lila banbeas eller vad det heter det är mat som bara tar en plats i bagen.man kan ha typ 200 av den maten och den tar bara en plats. så vet någon vart jag får tag i det??? :D :D

 

 

om ni undrar vad jag heter på rs så heter jag rulle9512 jag är lvl 90 i cb.

Purple Sweeties eller vad dom heter? Men bästa maten kan du väl checka någon cooking guide? :P

Du vet väl att du måste hålla ut i mer än en timme.. Gl med det if ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sara brews(4) är bra för dom hela 15 var gång(dvs 60 samanlagt) och massa prayer pots till Toktz-ket-jad(heter han väll?). Du ska oxå holy/unholy ammy eller fury, för du behöver nått som ger prayer.

 

Typ 5-8 Sara brews och resten prayer pot(4), då han dödar dig på högst 2 slag. Om du har hög range ska du ranga han men fortfarande massa pots då han attakerar med alla 3 atk stilerna(2 om du andvänder safe spot med range), annars är torags armor med dragon boots, barrow gloves(tror jag dom heter), holy/unholy ammy/ fury, helm of Neitiznot, ett bra vapen typ whip och så fall en bra sköld, som dragon fire eller rune defender

 

 

Hoppas det hjälpte

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...