ThaNooB Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Jag ska snart installera om min dator för att jag har för lite plats på hårddisken. Såklart så ska jag köpa en ny hårddisk. Men jag har två hårddiskar och vill inte förlora mina FF saker. Kan jag kopiera hela Firefoxmappen från C/Program(x86)/Mozilla Firefox? När jag har installerat om datorn så intallerar jag Firefox och så lägger jag in Mozilla Firefox i den nya och så har jag alla gamla saker? Ungefär så...? Jag har Vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Det ska nog fungera finfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 1 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Okej :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 NEJ!!! Du kopierar Documents And Settings\dittnamn\application data\mozilla\firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Overkill har rätt. Men rensa alla cookies först så att du inte har något sånt i onödan. Du gör ju visserligen hur du vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 1 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Jag har Vista, då är det inte så :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 C:\users\*användare*\appdata\mozilla\firefox eller nått då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 1 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 finns C:\Användare\Patrick(Mitt namn)\och där finns inte appdata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 man får ju lägga sakerna var man vill väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 finns C:\Användare\Patrick(Mitt namn)\och där finns inte appdata.skriv appdata, eller ta på att du kan se dolda filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 1 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Tror inte nåt av det går på Vista :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Tror inte nåt av det går på Vista :STesta att kolla på mappalternativ. Eller kör %appdata% tror det är så på vista också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.