Fruktnystan Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Här kommer en ny! Träffade på Shiska under en match i Custome game. Zombiee! Btw, pallade inte förstora den. Här kommer ännu en ny... Det är jag! Vad är det för hjälm du har? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Här kommer en ny! Träffade på Shiska under en match i Custome game. Zombiee! Btw, pallade inte förstora den. Här kommer ännu en ny... Det är jag! tror inte på att du har recon :P eller flaming recon :P Eller är du anställd hos bungie?? xD snygga hursomhelst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Han ljuger eftersom han är 14 år, jag har inte hört nån som är mindre än 18 som är anställd. Här är en ny jag har tagit. ODST fire Den ser bättre ut på xboxet... mörkare där. ;) Vem har ODST head, när man har Recon head? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 (redigerat) Här är jag, får en noscope när jag flyger i Narrows. Redigerat 6 Oktober 2008 av Mosa1nagant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 mina bästa bilder :P [/size] gjorde lite fel.. :rolleyes: men va f#n jag gör fel hela tiden!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Älskar denna bilden <3 :P finns på min fileshare också GT: xl Rezex lx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muske Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Han ljuger eftersom han är 14 år, jag har inte hört nån som är mindre än 18 som är anställd. Jag tycker det är ganska uppenbart att jag skämtar... Här är en ny jag har tagit. ODST fire Den ser bättre ut på xboxet... mörkare där. ;) Vem har ODST head, när man har Recon head? Om du kollar på employees så har dom odst, mark v och e.v.a tex. Denna tog lång tid att göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 @Muske Frågan var inte vad dom har utan om du var anställd ;P Annars så vill jag ha bevis på att du har recon annars tror jag dig inte ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muske Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 @Muske Frågan var inte vad dom har utan om du var anställd ;P Annars så vill jag ha bevis på att du har recon annars tror jag dig inte ^^ Nej, jag är inte anställd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Du ska hålla in knappen som du boardar med. [EDIT] Fler bilder: Jag som ska nicka en Wraith Det slutar illa... Flyga container istället för att rädda universum >.< Dimma Vad är boardar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Du ska hålla in knappen som du boardar med. [EDIT] Fler bilder: Jag som ska nicka en Wraith Det slutar illa... Flyga container istället för att rädda universum >.< Dimma Vad är boardar. När du slänger ut någon ur ett fiende fordon och du tar det istället :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg