fag Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Ha nu släppt ut en trailer till en vid som ja skall göra senare nångong,fast har ännu inte idér till filmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dden96 Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Behöver du mer fusk :D lägg in din e post här eller sänd ett till [email protected]. Ps Lv 56 på rs och har klarat alla fria quests, 7 set med full rune. Har också en låg level gubbe som jag tränar, D den960. ;) Den är jag mest inne på nu. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 (redigerat) Behöver du mer fusk :D lägg in din e post här eller sänd ett till [email protected]. Ps Lv 56 på rs och har klarat alla fria quests, 7 set med full rune. Har också en låg level gubbe som jag tränar, D den960. ;) Den är jag mest inne på nu. :P Sluta göra inlägg där du beter dig som ett ufo. Det finns inga fusk till rs + att lvl 56 är inte bra. Redigerat 14 Augusti 2008 av Dirtman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Behöver du mer fusk :D lägg in din e post här eller sänd ett till [email protected]. Ps Lv 56 på rs och har klarat alla fria quests, 7 set med full rune. Har också en låg level gubbe som jag tränar, D den960. ;) Den är jag mest inne på nu. :P Det finns inga fusk till rs + att lvl 56 är inte bra. Klart det finns fusk, men inte så att man tar upp en fuskruta och skriver in fusk. Buggar och hack client-side som påverkar server-side kan räknas som fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Behöver du mer fusk :D lägg in din e post här eller sänd ett till [email protected]. Ps Lv 56 på rs och har klarat alla fria quests, 7 set med full rune. Har också en låg level gubbe som jag tränar, D den960. ;) Den är jag mest inne på nu. :P Det finns inga fusk till rs + att lvl 56 är inte bra. Klart det finns fusk, men inte så att man tar upp en fuskruta och skriver in fusk. Buggar och hack client-side som påverkar server-side kan räknas som fusk. Fusk= Koder, i min hjärna. Att glitcha är inte ett fusk. Det hjälper ju inte en precis.Jag menar fusk till Cash, Items, Skills. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Behöver du mer fusk :D lägg in din e post här eller sänd ett till [email protected]. Ps Lv 56 på rs och har klarat alla fria quests, 7 set med full rune. Har också en låg level gubbe som jag tränar, D den960. ;) Den är jag mest inne på nu. :P Det finns inga fusk till rs + att lvl 56 är inte bra. Klart det finns fusk, men inte så att man tar upp en fuskruta och skriver in fusk. Buggar och hack client-side som påverkar server-side kan räknas som fusk. Kallar du client-side hacking fusk? :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Behöver du mer fusk lägg in din e post här eller sänd ett till [email protected]. Ps Lv 56 på rs och har klarat alla fria quests, 7 set med full rune. Har också en låg level gubbe som jag tränar, D den960. ; Den är jag mest inne på nu. :P Det finns inga fusk till rs + att lvl 56 är inte bra. Klart det finns fusk, men inte så att man tar upp en fuskruta och skriver in fusk. Buggar och hack client-side som påverkar server-side kan räknas som fusk. Kallar du client-side hacking fusk? Inte riktigt, men lite fusk är det allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 (redigerat) OH SHAJT! Client-hackar jag till mig 99 Strength så ändras den ändå tillbaks till den summan jag hade från första början, är det verkligen lite fusk? För mig är det inget fusk. Redigerat 17 Augusti 2008 av ewdin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Jagex antar det som fusk ÄVEN om du får tbk till vanlig strength. (även om du inte fuska ens :P) glitcha är INGET fusk lol. men om man visar glitchen till många, tex om man blir osynlig i grand exchange, och då kan man bli bannad för bug abuse. Glitch = när grafiken eller liknade ser f*cked up ut. Bug = när man får mer än vad man brukar... tex om du gör en quest så får du 1000k istället för 1 gp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 (redigerat) De tar det som ett regelbrott, inte fusk, eftersom man försöker fuska (lol xD) sig till bättre saker. EDIT: Det finns fusk också finns det fusk x) Men riktiga fusk är när man skriver in en kod som är inlagd i spelet. Redigerat 21 Augusti 2008 av Dezen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Fusk är sånt som spel illverkarna har lagt till, och glitchar o buggar är sånt som speltillverkarna har glömt fixa, eller inte hittat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg