Gäst Stopp Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Hur raderar jag min användare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Gå in här http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Msg&CODE=04 och Skriv ett PM till admin där det står. "Jag vill radera min användare" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Men jag har dock för mig att man blir ip bannad då, så om du tänker göra en ny senare så får du typ byta ip :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Annars kan du ju bara sluta gå in här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Du får skicka ett PM till admin Jag rekommenderar dig att inte ta bort användaren utan bara "sluta". Tråd låst då det inte finns mycket mer kvar att skriva. För frågor skicka ett PM till mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg